فیلم مصاحبه ی کنسول ایران و دلایل پناهندگی اش به نروژ


مصاحبه کنسول سابق : به من گفتند اگر استعفای خود را تکذيب کنی ميتوانی به ايران برگردی

لینک برای دانلود
فرمت 3gp برای موبایل
در قسمتی از این ویدیو محمدرضا حیدری می‌گوید :
در طول این 7 ماه گذشته ، من واقعا با خودم کلنجار می‌رفتم که چرا باید این اتفاقات تو کشور من بیافتد؟ مردم من مگر چی می‌خواهند ؟ و در روز عاشورا خون هم‌وطنان من فقط به خاطر آزادی و آن چیزی که دموکراسی می‌گویند در دنیای غرب ریخته شده و دیگه وجدان من تحمل نداشت دیدن این صحنه‌ها را و دیگه اعلام کردم که از کارم استعفا می‌دهم تا بدونند مردم که ما در جهت آنها داریم حرکت می‌کنیم .

توضیح : جناب محمدرضا حیدری کنسول ایران در نروژ است که بدلیل برخورد خشن حکومت با مردم در روز عاشورا از این سمت استعفا کرده و به کشور نروژ پناهنده شده است.

پاسخی بگذارید

