فیلم کامل سخنان انتقادی جواد اطاعت در صدا سیما


قسمت اول :

لینک برای دانلود مدت 4:30 دقیقه حجم 2.7 مگابایت
سخنان انتقادی جواد اطاعت فرمت 3gp برای موبایل

قسمت دوم:

قسمت سوم:

قسمت چهارم:

قسمت پنجم :

دریافت فایلهای صوتی مناظره :
قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم


فیلم کامل مناظره دانلود غیر مستقیم حجم 51 مگابایت
rapidshare.com
uplouding.com


گوشه ای از سخنان :
شما که هی میگید انقلاب مخملی ، یعنی رسما قبول کردید حکومت جمهوری اسلامی استبدادی است چون انقلاب مخملی فقط در حکومت های استبدادی اتفاق می افتد .
روزنامه ها را که تعطیل می کنید . تلوزیون خصوصی را ممنوع کردید . نماینده های مجلس را رد صلاحیت می کنید . دو هزار نفر را رد صلاحیت کردید که دیگر این طوری حاکمیت ملت اتفاق نمی افتد . تظاهرات آزاد است اما شما اجازه تجمع برای اعتراض نمی دهید پس شما به من بگو ما باید چکار کنیم . یه راه برای اعتراض کردن به من نشان بده آقای زاکانی .
مشکل اقتصادی مردم بخاطر این است که شما نماینده های واقعی مردم را رد صلاحیت می کنید و نماینده واقعی مردم به مجلس نمی رود .
من اعتراض مردم را فراتر از انتخابات میدونم و همچنین تعداد معترضان را! شما نمیزارید مردم بیاند تو خیابون وگرنه 25 خرداد 3 میلیون مردم صلح دوست اومدند.شما فقط رد صلاحیت میکنید ! شما فقط ادعای با امام علی بودن را دارید!
من در انتخابات از موسوی حمایت کردم و به این حمایت افتخار می کنم
بنده مانند برخی اصولگرایان (توکلی،افروغ،مطهری) منتقد نیستم بلکه مخالف هستم!
بنده در انتخابات مجلس 7 ام رد صلاحیت شدم
دست زدن و سوت زدن هتک حرمت عاشوراست، اما زدن و کشتن مردم نیست؟؟
من اعتراض مردم را فراتر از انتخابات میدونم و همچنین تعداد معترضان را بیشتر از تعداد موجود در خیابان ها
مشروح مناظره زاکانی و اطاعت به روایت ایرنا

پاورقی : از  رو به  فردا   تا 22 بهمن
یک بار از جناب سازگارا شنیدم که می‌گفت : صدای شکستن استخوان‌های حکومت ایران در روز عاشورا شنیده شد. که به مقدسات خودشان هم احترام نگذاشتند.
حال که در روز عاشورا مردم اینبار به مقابله و نه فرار پرداختند ، دیدیم که چگونه آن اهرم سرکوب بی‌اثر شد و نیروهای آنها چگونه از سرکوب عاجز شدند .
وزارت اطلاعات برای خواباندن این آتش و جلوگیری از اوج گرفتن اعتراضات در 22 بهمن طرحی را در تلویزیون کلید زده است به نام » رو به فردا » که در واقع همان طرح مناظره‌های قبل از انتخابات است و هدف همسو کردن مردم با نظام است و قرار است در ابتدای امر برای پر بیننده شدن برنامه از شخصیت‌های مخالف استفاده کند و سپس در نزدیکی 22 بهمن اقدام به جهت دهی این برنامه مشابه اعترافات تلویزیونی کند و از چند شخصیت مخالف همچون عطریانفر یا ابطحی که اکنون بنا به دلایلی رنگ عوض کرده‌اند استفاده کرده و به مردم القا کند که مبارزه بی‌فایده است که رهبران شما هم دستشان با ما یکی است .
یکی از دلایل من برای شک به این برنامه مجری آن است که از سایت رجا نیوز انتخاب شده و معلوم نیست که چرا صحبت های میانه رو در این برنامه باید توسط این شخص هدایت شود.
نمیخواهم این مطلب طولانی شود و فقط دوست دارم که این مطلب را جهت روشن شدن افکار خانواده و دوستانت برای آنها هم نقل کنی تا آنها بتوانند خود در مورد آینده و سرنوشتشان تصمیم بگیرند.

در پایان یادمان نرود که هر چند در روز عاشورا نیروی سرکوب از کار افتاد ولیکن راه آزادی و دموکراسی در هیچ کشوری از انقلاب و خشونت نگذشته و ما باید آرام آرام به نهادینه کردن بنیان‌های دموکراسی و آزادی در کشور کویری خود اقدام کنیم .
تا باد چنین بادا

پاسخی بگذارید

