یا علی گفتن خامنه ای در هنگام تولد + لینک دانلود


معجزه جدید 2011

امام جمعه قم: مقام معظم رهبری وقتی از بدن مادر خارج میشد یا علی گفت

لینک دانلود

5 پاسخ to “یا علی گفتن خامنه ای در هنگام تولد + لینک دانلود”

  1. امام علی Says:

    دوستان سلام. من خود امام علی هستم. از بهشت تماس می گیرم. این خامنه ای و اوباش پاچه خوارش *** هستند. در عصر اینترنت و ماهواره که من از بهشت می توانم با شما تماس بگیرم کی این مذخرفات را باور می کند. هنگام تولدش اونجا بودم زبان نداشت بعدش هم *** شد یا علی گفتن دروغ محض است من به عنوان امام علی تکذیب می کنم باور نکنید. آقای سعیدی پاچه خواری گفتند نه تا این حد دیگه. بد بخت ماهی چقدر مال حرام میخورید این حرفا رو بزنید.

    با تشکر امام علی از بهشت خدا

  2. ata Says:

    ای مردم به خداوند رجوع کنید و از مشرکان دوری کنید ,حضرت علی (خامنه ای) که نمی توانند مستقیم به مردم بگویند که اسم واقعی من مهدی است کم کم می فرمایند تا مردم کوپ ننمایند.
    در غیر این صورت مثلا خود شما 100%با اعتقاد ضعیفتان باور نمی کردید,میکردید؟ به جان آرمان خدابیامرز اگر باور میکردین.

  3. آرش Says:

    یا علی گفتیم و لایش باز شد!!!!!

  4. ناشناس Says:

    madar khamana yee gozida bod fakar kardan ka goft ya ali

  5. ناشناس Says:

    آره راست میگی اصلا خامنه ای امام زمان ما ابن ملجم. اصلا شما خدا…… خوبه؟؟؟
    محسن اصفهان


پاسخی بگذارید

